3D-modellen en 3D-animaties
 
															Mijn eigen straat nagebouwd in 3ds Max
Ik heb als oefening mijn eigen straat helemaal nagebouwd in 3ds Max. De straat is heel gedetailleerd. Zo heeft elke deur een sleutelgat en de ramen schroefjes. Ook heb ik alle putten en lantaarnpalen op de juiste plekken toegevoegd.




- Alle
- Gallery Item
Possumpig
Een model van een Possumpig. Extra focus op de vacht.
zeehond mascotte
Een model van een zeehond met een shirtje en een voetmal.
Fenix kop
Een kop gemaakt in blender. Bestand is ook 3D-printbaar.
Skateboard en omgeving
Een skateboard in een leuke omgeving.
Lita Cabellut
Een 3D ontwerp voor een expositie van Lita Cabellut.
Vreemd dier
Een vreemd dier in een onbekende omgeving.
Onverharde weg
Een onverharde weg, die ik heb gemaakt voor Lens verkeersmiddelen.
Flat
Flat, die ik als oefening heb gemaakt in 3ds Max.
Hek modellen
Een aantal hekken, die kunnen worden gebruikt in grotere modellen.
Mijn examenopdracht
Hiernaast zie je de video, waarmee ik een 10 heb gehaald op mijn animatie examen. Ik heb gekozen voor een verhaal met een monster en iemand die per ongeluk in het territorium van dit monster terecht komt. Het monster betreft in dit geval een kloof kluiver.
Vikings in Dorestad
Hiernaast zie je de video die gemaakt is tijdens de laatste testfase van het product. Het gaat hier om een interactief museum stuk. Deze is op schaal gemaakt maar normaal zou het scherm boven de meeste mensen uitkomen. Ik heb al het beeld materiaal van scratch gemaakt in Blender voor dit product. Ik heb niet gewerkt aan het interactie element.
Karakter ontwerpen
Voor een goed model is het verstandig altijd eerst een duidelijke illustratie te maken, waarin je kunt zien hoe het ontwerp er straks uit moet komen te zien.
 
															 
															








