3D-modellen en 3D-animaties

Mijn eigen straat nagebouwd in 3ds Max

Ik heb als oefening mijn eigen straat helemaal nagebouwd in 3ds Max. De straat is heel gedetailleerd. Zo heeft elke deur een sleutelgat en de ramen schroefjes. Ook heb ik alle putten en lantaarnpalen op de juiste plekken toegevoegd.

Mijn examenopdracht

Hiernaast zie je de video, waarmee ik een 10 heb gehaald op mijn animatie examen. Ik heb gekozen voor een verhaal met een monster en iemand die per ongeluk in het territorium van dit monster terecht komt. Het monster betreft in dit geval een kloof kluiver. 

Vikings in Dorestad

Hiernaast zie je de video die gemaakt is tijdens de laatste testfase van het product. Het gaat hier om een interactief museum stuk. Deze is op schaal gemaakt maar normaal zou het scherm boven de meeste mensen uitkomen. Ik heb al het beeld materiaal van scratch gemaakt in Blender voor dit product. Ik heb niet gewerkt aan het interactie element. 

Karakter ontwerpen

Voor een goed model is het verstandig altijd eerst een duidelijke illustratie te maken, waarin je kunt zien hoe het ontwerp er straks uit moet komen te zien.